Avatar billede shjdsi Nybegynder
09. februar 2006 - 12:03 Der er 1 kommentar og
1 løsning

sende variabler til anden side uden form

hej!
jeg har følgende problemstilling:
jeg sender via et link for skellige variabler over til en anden php side, problemet er at 2 af dem datoTfrom fra og datoTend til skal sættes i en <input type = "text"> hvilket vil sige at jeg bliver nød til at have en form.
eks. mit link bliver dannet udfra mysql. DVS. den danner x antal af disse links på venstre side i mit frame.

<a href=\"filsysgraf.php?filsysid=$filsysId&hostid=$hostid&datoTfrom=<hvordan initer jeg den>&datoTend=<og denne> \"target=\"grafer\">$mountpoint</a></td></td><td>kapacitet</td><td>$kapacitet</td></tr>";

skal jeg evt. ud i noget javascript eller er det bare en håbløs måde at bygge det op på.
Avatar billede shjdsi Nybegynder
09. februar 2006 - 12:40 #1
hmmmm eller rettere kunne jeg evt. submitte en form ved at klikke på linket.
Avatar billede shjdsi Nybegynder
09. februar 2006 - 13:05 #2
lukker spg. og prøver i html