Avatar billede qwa Nybegynder
08. februar 2006 - 19:54 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Støj på hjernen!

Hey...

Lige købt ny comp, men da jeg sætter den til anlægget for at hører musik er der en helvedes masse støj på linjen og det lyder virkelig af lort.. Jeg kan så sætte den over i et andet stik bag på computeren (Hvilket ikke er det rigtige) men det resultere i at lyden bliver fin, men jeg skal skrue næsten helt op for anlægget bare for at hører det i en alm. højde... Synes jeg prøvet lidt af det hele nu for at få det til at virke, men det kan jeg bare ikke!!
Lydkort: Xear3D C-Media, eller noget i den retning..

Some help please..

/qwa
08. februar 2006 - 20:46 #1
Tanke: Prøv at fedte med lydindstilningerne i putter. DobbeltKlik på højtaler symbol i Taskbaren... Fraklik alle andre enheder...

Er det den rigtige driver og ikke 'bare' XP's standard ?
Avatar billede qwa Nybegynder
08. februar 2006 - 20:52 #2
Det er klikket fra, hjælper keine..

Det er den rigtige driver, den fra cd'en der fulgte med..
08. februar 2006 - 21:16 #3
... hvilken form for indgang på 'anlægget' ?

Har oplevet en anden tråd (med næsten samme problem) hvor den sidste løsning blev en form for galvanisk adskiller box - prøver at finde den... tråden altså...
11. februar 2006 - 00:19 #4
???
19. februar 2006 - 21:02 #5
(Stadig problemer?)
Avatar billede qwa Nybegynder
17. marts 2006 - 19:32 #6
Sorry det tog så lang tid.. Men det er en phono indgang, så problemet ligger vidst lige der rund om hjørnet...

Hvis du smider et svar dr1 skal du nok lige få et par point..
18. marts 2006 - 09:43 #7
Ping...

(Det var et [svar]...)
Avatar billede qwa Nybegynder
04. april 2006 - 18:30 #8
Endnu engang lidt forsinket.. :) Men bedre sent end aldrig.. :)
04. april 2006 - 21:26 #9