Avatar billede Slettet bruger
08. februar 2006 - 19:08 Der er 17 kommentarer og
3 løsninger

øvelse gør mester

Hej alle

Jeg har lavet den her lille side for at give mig selv lidt øvelse i at køre lidt større projekter, og få lidt erfaring med reklameprogrammer mm. Hvad syns i om den?

http://www.funcentral.dk

(point deles mellem alle besvarelser, men jo mere uddybende kommentarerne er jo flere gives der selvfølgelig)
Avatar billede trekkies Juniormester
08. februar 2006 - 19:16 #1
Kan gode lide den orange farve, men reklamen ude til venstre tager magten fra sitet, entet skal reklamen laver mindre eller fjernes helt.

Du har en del fejl i din kode:
http://validator.w3.org/check?verbose=1&uri=http%3A//www.funcentral.dk/

Hvis jeg vil "oprette en bruger" og ikke skriver noget, så kommer jeg først til den næste side før at fejlen kommer, synes at den skal være på den samme side.

Under "Send til en ven" kan jeg klikke på "Send" knappen og jeg får af vide at beskeden er sendt, hvordan kan den det, da jeg ikke har skrevet noget?
Lav en validering, ligesom under "Opret en bruger"

Hvorfor står der intet om jeg på sitet, jeg mener om jer som styre sitet.
F.eks. hvordan kommer man i kontakt med jer, hvis der er spørgsmål?
Avatar billede Slettet bruger
08. februar 2006 - 19:19 #2
haha kontaktformular havde jeg sgu helt glemt :|

dumt
Avatar billede Slettet bruger
08. februar 2006 - 19:19 #3
men smider du ikk lige et svar?
Avatar billede trekkies Juniormester
08. februar 2006 - 19:20 #4
Synes at der mangler en begrundelser til hvorfor at man skal oprette sig som bruger, når at spillene er gratis, måske noget tekst under "Opret en bruger" hvor at der står hvad men får ud af det.
Avatar billede trekkies Juniormester
08. februar 2006 - 19:21 #5
Mit svar kommer flyvende her :)

Synes at du skal vente lidt med at godkende mit svar, ind til at du har fået flere til at se på sitet, og hvad de siger om sitet.
Avatar billede Slettet bruger
08. februar 2006 - 19:23 #6
bare rolig, jeg lader den stå et par dage
Avatar billede trekkies Juniormester
08. februar 2006 - 19:29 #7
Måske er det mig, men logoet kunne godt se lidt mere spændende ud.
Avatar billede mysitesolution Nybegynder
08. februar 2006 - 21:20 #8
minder LIGE LOVLIG meget om www.miniclip.com... men er da flot... bare ikke dig selv dig har fået idéen :/
Avatar billede Slettet bruger
08. februar 2006 - 21:26 #9
hehe det kan du have helt ret i.... Men inden jeg begyndte at ændre i templaten lignede den endnu mere, men jeg ved godt jeg har et problem med farverne i mit logo, men havde faktisk ikke tænkt over det da jeg først lavede det.... men det er klart en af de ting jeg skal have ændret, for jeg er godt klar over problematikken.

Jeg burde nok have nævnt det fra start af :|

Men ihvertfald er det sikkert at logoet bliver lavet om (logo og logo, ved jeg ikk helt om man kan kalde det endnu, men der kommer et rigtigt logo til.)
Avatar billede mysitesolution Nybegynder
08. februar 2006 - 21:30 #10
templaten?
Avatar billede Slettet bruger
08. februar 2006 - 21:33 #11
yes siden er bygget over en template som jeg har rettet til, er ikke færdig endnu som sagt, men det kommer. Ville bare lige høre foreløbige meninger om projektet.
Avatar billede mysitesolution Nybegynder
08. februar 2006 - 21:35 #12
hvilket template...? koden fra miniclip?
Avatar billede Slettet bruger
08. februar 2006 - 21:38 #13
haha nej dog ikke... jeg er ikke tyv
Avatar billede mobius6 Juniormester
09. februar 2006 - 17:14 #14
ja den minder unægteligt en del om http://www.miniclip.com/, og lider i øvrigt også et par af de samme (grafiske) "fejl", hos dig virkerdet dog lidt kraftigere da de enkelte grafiske elementer ikker er ligeså godgennemarbejdet, et par forslag:

- logo, ja helt klart, skal have en tur.

- du bruger 5 forskellige nuancer af blå, der er i overkanten og virker lidt rodet
den (klassiske) blå/orange kontrast er fin nok men du skal være mere gennemført i din brug af blå, kog det ned til 2-3 nuancer og vælg dem med omhu.
fx kunne du holde dig til den blå der bruges som header kasser holder ting og den mørkere som bruges i bundbarren, sammen med hvid og orange har du et velkomponeret farvekort.

- skift baggrundfarven til andet end sort (fx lys grå, eller den mørke blå)

- reklamerne fylder 35-40% af startsiden, det er simpelthed for meget, specielt den højrestillede er enorm i forhold til propertionerne på sitet.

- de 6 kasser med links/thumbnails er lige lovligt sammenpressede
enten unvid pladsen for de enkelte kasser eller du kan nøjes med 3 links istedet for 4 i hver kasse.

ellers er siden meget godt på vej, der mangler lidt spunk dog efter min smag, det viker ikke gennemarbejdet.
Avatar billede mentoz Nybegynder
10. februar 2006 - 10:36 #15
Måske er siden ikke den pæneste, men det første jeg gjorde da jeg lukkede siden op var at samdre Tændstikkemænd i "Defend the Castle" har lige spillet det i ca 1 time, haha :D
Avatar billede bongo Novice
20. februar 2006 - 18:57 #16
Jeg synes det er en super-overskuelig spilside. Man skal bare lige kigge på forsiden i ½ minut før man ved hvor alting ligger. Godt gået. Det er noget af en forskel fra så mange andre store spilsider, som næsten altid er et mega rod.

Der sker ikke så meget under links - hvad med sticktv.com  ;)  -  selv om det stadig er same old shit.
Avatar billede mobius6 Juniormester
20. februar 2006 - 20:45 #17
jep kaster ozze lige ein svar hvis noget af ovenstående kunne bruges til noget ;-)
Avatar billede mobius6 Juniormester
14. marts 2006 - 14:52 #18
was ist nyt?
Avatar billede Slettet bruger
16. april 2006 - 19:46 #19
det kom til at tage pænt lang tid med at få lukket det her ned. sorry :|

har ikke rigtig haft tid til at lave så meget på siden heller....
men ihvertfald undskyld ventetiden.
Avatar billede trekkies Juniormester
16. april 2006 - 19:51 #20
Det er jo hvad der kan ske :)

Takker for pointene.