Avatar billede galanthus Nybegynder
08. februar 2006 - 17:30 Der er 4 kommentarer

messenger åbner altid internet explorer

Selv om min computer er sat til at åbne firefox som standardbrowser åbner messenger altid internet explorer. Kan man få den til at holde op med det?
Avatar billede cmoz Praktikant
08. februar 2006 - 17:41 #1
Du kan med et plugin til Messenger Plus! der hedder StuffPlug

Kig evt. her:
http://kb.mozillazine.org/MSN_Messenger

Husk at Messenger Plus spørger om du vil installere sponserware, så læg lige mærke til hvad du klikker ja til at installere. Du behøver dog ikke installere sponserwaret.
08. februar 2006 - 18:03 #2
NB:
Jeg (og mange andre) ser "rødt" når nogen anbefaler Messenger Plus! -> http://www.eksperten.dk/spm/528544
Avatar billede galanthus Nybegynder
13. februar 2006 - 04:14 #3
Tak - det var en interessant debat som var helt ny for mig. Jeg har i forvejen massere problemer med at kører messenger... den har tendens til at fryse i mine webcam samtaler, også kan windows aldrig finde ud af at lukke samtalewinduet, eller messenger ned... og jeg må resete min maskine. Nogen bud på om jeg kan løse det problem?

...Jeg tror ikke jeg har lyst til at experimentere med Messenger Plus...
Avatar billede galanthus Nybegynder
20. februar 2009 - 11:48 #4
lukkes