Avatar billede stinkfoot Nybegynder
08. februar 2006 - 09:40 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Gammel E link til side med "face-changer" lavet vistnok i java

Hej for længe siden (ca 10mdr.) så jeg et spørgsmål med et link til en site hvorpå man kunne uploade et billede og derefter lade sites (visknok Java engine) ændre billedet for derefer at kunne downloade det igen, man kunne lave varriationer som fx: abe, gammel, negroid, asiat, barn, todler, og et par andre. Sitet lignede (designmæssigt) mest et universitetssite og var ikke ligefrem prangende, men funktionaliteten var rigtig god på deres "engine".

jeg har googlet og søgt på E men kan desværre intet finde...

er der nogen som husker eller kender til et sådant site?
Avatar billede cpufan Juniormester
08. februar 2006 - 09:46 #1
Avatar billede cpufan Juniormester
08. februar 2006 - 09:50 #2
Avatar billede stinkfoot Nybegynder
08. februar 2006 - 10:01 #3
jep det var det første link

tusind tak!

smid et svar :-)
Avatar billede cpufan Juniormester
08. februar 2006 - 10:09 #4
fint
Avatar billede huset Praktikant
08. februar 2006 - 10:20 #5
http://www.tweakup.dk/HTML/bygenpc/cpu.php

Du er vel logik for burhøns at man skal have pasta på?