Avatar billede shivan Nybegynder
07. februar 2006 - 22:04 Der er 1 løsning

Problemer med at installere netkort

Jeg er ved at installere et netkort på min windows 98 SE maskine.

Jeg har driver som jeg henviser til men så vil den have mig til at indsætte Win98 SE cden. Den indsætter jeg men den siger at der er nogle .dll filer og andet i den dur den ikke kan finde.

Burde cden ikke være nok?

Er der nogen der ved om der et form for samlet arkiv hvor man kan downloade alle de filer der mangler???

Eller er der noget andet jeg kan gøre??
Avatar billede shivan Nybegynder
07. februar 2006 - 22:42 #1
Jeg fandt ud af at min win98se cd var defekt. Jeg tog min anden windows98 cd og brugte den. Så virkede det.