Avatar billede simonvalter Praktikant
10. november 1999 - 19:38 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

windows kan ikke lukkes ned

jeg har et problem med at jeg ikke kan lukke min comp ned ordenligt. det sker når jeg har instaleret extra hardware og driveren til det blir instaleret som feks mit netkort. fjerner jeg driveren igen er der ikke noget problem
min comp siger at der ikke er nogen konflikter men mcaffe first aid siger at der er et problem med irq holder til pci styring og den deler også irq med netkortet men jeg kan ikke flytte om på irq'erne ...eller kan jeg?

HJÆLP
Avatar billede wip13 Nybegynder
10. november 1999 - 20:02 #1
det er sq nok pågrund af dine selvangivne IP'er
Avatar billede wikings Nybegynder
10. november 1999 - 20:04 #2
Har du installeret IRQ mini routing drivere?
Avatar billede peanut Nybegynder
10. november 1999 - 23:00 #3
Har du prøvet at bytte rundt på dine PCI kort. Jeg har selv haft et problem med et Voodoo 2 kort og et Creative lydkort. Da jeg så byttede dem rundt kørte det. På den måde kan du også flytte rundt på IRQ´erne.
Avatar billede simonvalter Praktikant
10. november 1999 - 23:29 #4
irq mini routing hvad er det og hvor får jeg det????
Avatar billede cldu Nybegynder
10. november 1999 - 23:36 #5
problem KAN skyldes en MINDRE konflikt mellem APM (advanced Power Management) og Ex. et pci-kort, som ikke er "stor" nok til at blive meldt i enhedshåndteringen. 1. prøv at fjerne APM fra enhedshåndteringen og installér den igen (tilføj harware). 2. prøv at jonglere med ressource-tildelingen i enhedshåndteringen så I/O områder for APM bliver reserveret til netop samme :-))
Avatar billede wikings Nybegynder
11. november 1999 - 01:10 #6
Driver til dit board (Chipset)!Som styrer dine IRQ'er. Hvilket board har du? Hvilket chipset?
Avatar billede simonvalter Praktikant
12. november 1999 - 15:52 #7
tak