Avatar billede rune-boege Nybegynder
07. februar 2006 - 13:26 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Flash Design, Template

Dette er en af de svære opgaver, men skal bruge et template i Flash, eller PHP, som er overskueligt, men samtidigt frisk, har nogle eksempler som jeg har set rundt omkring, som det såen på en måde skal være som..

Udlover 200 point, plus en check, checkkens værdi afhænger af designet, self.

Dog bliver checken ikke større end 1000kr, da budgettet er meget lavt.. og vi er en forening, skal bruge løsningen inden 30/02/06..

Har købt dette domæne www.dsuaabenraa.dk og templatet skal være en erstatning af det nuværende, som er lavet på 5 min..

eksempler kommer snart, ca, om 1 dag..
Avatar billede Kengun Praktikant
07. februar 2006 - 13:30 #1
Har du vurderet at tage i brug et CMS, som for eksempel PHP-Fusion? PHP-Fusion har også en dansk supportside: www.phpfusion.dk - Måske det kan være noget? Jeg bruger det selv til 2 af mine sider og jeg synes det er super.
Avatar billede e_w Nybegynder
07. februar 2006 - 14:58 #2
jeg er frisk på det... !!

mail+ msn: williamengbjerg@hotmail.com
Avatar billede Kengun Praktikant
07. februar 2006 - 15:06 #3
det kan nævnes at PHP-Fusion er helt gratis så kan i bruge de 1000 til noget andet ;)
Avatar billede rune-boege Nybegynder
07. februar 2006 - 17:38 #4
bruger i øjeblikket typo3 :)
Avatar billede weblex Nybegynder
07. februar 2006 - 18:29 #5
Nemt nok at nå inden 30/2, for det bliver det vist aldrig (undskyld kunne ikke lade være)...

c",)
Avatar billede rune-boege Nybegynder
07. februar 2006 - 18:30 #6
28/2> :)
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
11. februar 2006 - 23:52 #7
kan godt lave et flot design i html og grafik til dig?

Så kan du selv integrere det med typo3 ?
Avatar billede rune-boege Nybegynder
17. februar 2006 - 17:54 #8
typo3 næhhh kender det faktisk ikke gå godt..
Avatar billede rune-boege Nybegynder
10. juni 2006 - 20:15 #9
lukker igen