Avatar billede fun22 Nybegynder
07. februar 2006 - 13:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Logo til faktura

Hej

Jeg er ved at starte et enmands firma op og er ved t lave en hjemmeside osv.

Men jeg mngler lige et logo som jeg kan bruge til brevhovederne og fakturaene..

Da jeg ikke er nogen større designer, søger jeg en som kunne tænke sig at lave et lille logo..

Højde: 2.6 cm
Bredde: 5.5 cm

Mogen der vil komme med et forslag?
Avatar billede helle100 Nybegynder
07. februar 2006 - 17:23 #1
Hvad er det for et firma? Noget nemmere at lave et logo, hvis man har en lille ide om hvad det skal bruges til ;o)
Avatar billede weblex Nybegynder
07. februar 2006 - 18:32 #2
...og skal der stå noget i logoet?
Avatar billede Kengun Praktikant
07. februar 2006 - 22:16 #3
.....og en størrelse i ant. pixler ville også være dejligt :)
Avatar billede fun22 Nybegynder
08. februar 2006 - 08:35 #4
Nå ja hehe.. Der mangler vist noget ;)

Her er hjemmesiden: www.aspdev.dk

Det er et enmands firma som beskæftiger sig med asp/web programmering..

Størrelsen: 340 x 159 px..
Avatar billede tripox Nybegynder
14. februar 2006 - 15:06 #5
Hej, kan det bruges?:
http://www.tripox.dk/aspdev.jpg

Mvh.
Mathias Larsen