Avatar billede gordon Nybegynder
29. april 1999 - 00:00 Der er 9 kommentarer

icq

Hvordan kan jeg få icq til at fortælle mig,når der er e-mail til mig fra outlook express?
Avatar billede sirius Nybegynder
29. april 1999 - 22:52 #1
Du skal bruge den nye 99 version..
Så tryk på services
vælg email så tag check email setup
skriv de rigtige ting ligesom outlook og så kan du vælge hvor tit den skal kigge i din postkasse...
og så kommer den og siger hvis der er noget nytpost...

Sirius / www.nocturne.subnet.dk
Avatar billede bassi Nybegynder
29. april 1999 - 23:23 #2
Du går ind hvor der står ICQ, vælger Preferences, og under Check E-mail skriver du dine kontooplysninger ind og så skulle det virke
Avatar billede smolf Nybegynder
29. maj 1999 - 11:14 #3
Lige en ting - det kan ICQ98 også, men det skal være en mail der kan hentes som pop3.

Smolf
Avatar billede dd Nybegynder
06. juni 1999 - 02:30 #4
Hejsa, den måde du får og kan se at du har fået E-mail på din ICQ er at du under preferencer i en blok som hedder E-Mail, der skal du insætte din POP 3 server (e-mailserver) der efter kan du sætte den til at søge efter Emails hver 5 minut, hvis du stadig er i tvivl om noget kan du smide mig en besked på min ICQ 307971 Jeg er altid behjælpelig hvad angår ICQ, da jeg har været med fra starten.
Avatar billede goulduck Nybegynder
20. august 1999 - 17:05 #5
gordon? Har du fået det til at virke?
Avatar billede tobias Nybegynder
18. januar 2000 - 00:33 #6
Lad være med at bruge Outlook det stinker!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
16. februar 2002 - 09:38 #7
LUK SPØRGSMÅLET!!! DET ER ÆLDGAMMELT!!!!!!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
04. marts 2002 - 05:00 #8
LUK?!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. marts 2003 - 03:23 #9
lukketid?!