Avatar billede leif Seniormester
07. februar 2006 - 10:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

5-10 små designs

Hej,

Jeg har behov for kontakt med en som vil hjælpe mig lidt ! Har behov for 5-10 forskellige designs !

Selve opbygningen af designet er fast lagt da det skal være ultra simpelt, men det jeg mangler er nogen et enkelt eller 2 gratikelementer samt lidt farve !

Mig og farvesammensætninger er en by i Rusland.

Håber der er en som vil hjælpe mig !

Fra
Leif
Avatar billede leif Seniormester
07. februar 2006 - 10:46 #1
Se min grundtegning på www.ljnet.dk/exp/685990

Det skal langt fra være noget høj fancy !
Avatar billede e_w Nybegynder
07. februar 2006 - 11:14 #2
er det noget du er intersseret i at ofre lidt på? udover de points... ?
hvis ja.
mail: william.engbjerg@gmail.com
msn: williamengbjerg@hotmail.com

Mvh. e_w
Avatar billede evoluzia Nybegynder
07. februar 2006 - 20:27 #3
Jeg tror ikke du vil få meget ud af kun at tilbyde 30 points, men hvis du er villig til at tilbyde noget udover de 30 points så kan jeg kontaktes på:
mail: Evoluzia@gmail.com
msn: Evoluzia@msn.com
Avatar billede leif Seniormester
10. februar 2006 - 21:37 #4
Jeg tror jeg lukker her for nu !
Avatar billede leif Seniormester
12. februar 2006 - 22:56 #5
Jeg har pt. 3 som har kontaktet mig enten her eller via mail. Jeg afventer at se hvad der kommer ud af det.