Avatar billede kimcha Nybegynder
29. april 2001 - 09:48 Der er 4 kommentarer

win 2000 instalationshjælp søges

Jeg ikke kan instalere win 2000 da instalationen mangler nogle drivere til HD og Bundkort så mit spørgsmål er er der ikke en som kan hjælpe mig med disse drivere da jeg ikke selv kan finde dem. Mit bundkort er et Asus A7V og Min HD er en 30mb IBM Deskstar bundkortet kører med ata 100 og har en promice controler og vis i ved hvordan man så gør så ville det være fedt. På forhånd tak.
m.v.h
Kim
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
29. april 2001 - 10:12 #1
kun et spørgsmål ad gangen
http://www.eksperten.dk/spm/68594

læg selv et svar her og accepter det.
Avatar billede premena Nybegynder
29. april 2001 - 10:51 #2
Hvis under installation af windows 2000, kommer et mørk blå skæerm,som siger fejl med hd, det er fordi den mangler ata 100/66 driveren  til HD controlleren den kan du ikke finde på asus\' hjemme side. Den findes i  producenten af controllerens hjemmeside. højsandsynlig www.promis.com
du skal tryk på f6 under installation for at kunne installere driveren
Avatar billede mr.athlon Nybegynder
29. april 2001 - 12:40 #3
Du kan evt. sætte HDD på den almidelige controller, indtil du har installeret Win2000, og så bagefter hente drivere til din ATA100 controller, og så derefter sætte din HDD på ATA100......

Mr.Athlon
Avatar billede existenz Nybegynder
05. maj 2001 - 09:59 #4
driveren ligger osse på cd\'en der følger med mb husk at kopiere den over på en diskette eftersom w2k installtionsprogrammet ikke fatter at læse drivere fra andet ...