Avatar billede mimmer Nybegynder
07. februar 2006 - 02:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fast størrelse på en flash?

Er det ikke muligt at gøre således at man ikke kan gøre en flash film større end den ren faktisk er?

Hvis jeg f.eks. laver en flash der er 200 x 200 px. så kan man hive i den og det er ikke kønt, når man har png billeder i den.
Avatar billede a1a1 Novice
07. februar 2006 - 02:41 #1
det kan du lave i dit object/embed tag og vist og´så i din export settings (mener jeg da)
Avatar billede a1a1 Novice
07. februar 2006 - 02:46 #2
<object classid="clsid:d27cdb6e-ae6d-11cf-96b8-444553540000" codebase="http://fpdownload.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=8,0,0,0" width="460" height="221" id="banner" align="middle">
<param name="allowScriptAccess" value="sameDomain" />
<param name="movie" value="banner.swf" /><param name="quality" value="high" /><param name="bgcolor" value="#eef916" /><embed src="banner.swf" quality="high" bgcolor="#eef916" width="460" height="221" name="banner" align="middle" allowScriptAccess="sameDomain" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
</object>
Avatar billede mimmer Nybegynder
08. februar 2006 - 22:37 #3
Ja jeg er klar over at man kan sætte størrelse på sådan, men det er et banner jeg skal aflevere til et firma. Jeg mener også selv at man kan sætte fast størrelse i programmet, men kan bare ikke lige finde det.
Avatar billede mimmer Nybegynder
10. marts 2006 - 23:43 #4
Lavede det i gif.