Avatar billede demaweb Nybegynder
29. april 2001 - 08:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

WenHotel

Jeg og en kammaret, er ved at starte en fodboldside på adressen www.fodboldsiden.dk.

Vi valgt at freepaq skal hoste vores side, men jeg er meget trætte af den, og en side er aldrig oppe 24 timer i døgnet.

Vi vil derfor spørge om der er nogle der ved/kender nogle som måske ville være med til dette:

I skal betale vores webhotel, hvori der bl.a. skal være php/mysql.
I får 50% af bannner fremvisningerne, dvs. at 50% af de bannere der er i topppen af siden vil være deres.
Vi laver en nyhedsbrev, hvor vi sender fodbold nyheder ud til dem der har tilmeldt sig. Så det er rimelig tit at der kommer noget, og i den mail vil i få jeres reklame.

Er der nogle der kender en firma, der gerne vil være med på denne idé ?
Avatar billede peterterkildsen Nybegynder
29. april 2001 - 10:37 #1
Vi er altid interesserede i at sponsorere flotte websites. Men det er et krav, at der er tale om seriøse projekter. Kontakt mig på pt@portaltjenesten.dk og så kan vi snakke videre.
Avatar billede computopic Nybegynder
29. april 2001 - 20:24 #2
Vi har også interesse i projektet, vo hoster i forevejen en del størrer portaler..
Skriv til internet@computopic.dk så kan vi aftale videre..  Vi har PHP og Mysql .. og meget mere.. Plus vi har en internetbutik.. hvor i kan få en særaftale.. til inkøb af IT udstyr og software..

En kolega fandt jeres indslag.. det lyder fornuftigt.

Mvh
Søren Kriegbaum
Computopic Internet
Internet@computopic.dk
Avatar billede nickti92 Nybegynder
29. april 2001 - 21:00 #3
Vi er da også interesseret....-)
Skriv en mail til: martin@forsent.dk

Mhv.
Martin Andersen
Avatar billede demaweb Nybegynder
01. maj 2001 - 14:47 #4
Jeg bruger \"Computeropic\", og hvis vi ikke bliver enige om noget, kontakter jeg jer andre! Tak for hjælpen!