Avatar billede larsdanmark Nybegynder
29. april 2001 - 08:32 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Kolonner i Excel

Jeg arbejder med et \'bredt\' regneark - meget taet paa 250 kolonner - i Excel 97 SR2.
Der er maks tilladt omkring 256.
Er der nogen Excel version der kan tillade udvidelse - der vil vaere lettere end at dele mit ark op i to \'portioner\'?
Avatar billede janvogt Praktikant
29. april 2001 - 08:53 #1
Nej, eneste alternativ er at dele arket op!
29. april 2001 - 10:33 #2
Jan skriver rigtigt nej - har du mange linier nedad - måske du kunne vende det om ?
Avatar billede larsdanmark Nybegynder
01. maj 2001 - 11:29 #3
OK - Microsoft kunne ikke uden videre svare ja eller nej! Jeg tor hele konverterings problem, fra [max 256 kolonner] til [max nogle flere] kunne vaere saa stort et problem, at de ikke vil have noget med det at goere!
Men jeg skal desvaerre bruge baade hoejde og bredde - saa der er nok ikke nogen vej udenom - jeg maa \'dele paa midten\' og arbejde i 2 lag!
01. maj 2001 - 22:40 #4
God fornøjele :-(
05. maj 2001 - 00:38 #5
larsDK - du kan desværre godt lukke spørgsmålet
Avatar billede schebye Nybegynder
07. maj 2001 - 23:52 #6
enig med flemming og jan
Avatar billede larsdanmark Nybegynder
14. maj 2001 - 09:28 #7
havde lidt netvaerksproblemer da jeg troede jeg lukkede! - lukker nu, tak