Avatar billede marlle Nybegynder
06. februar 2006 - 19:57 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Køb af ny pc hjælp mig.

hej eksperter...
Jeg står og skal købe mig en ny pc, og vil gerne være med temlig fremme og den må ikke koste mere end 3500kr har kigget på den her http://fcomputer.dk/index.php?show=sys_make&sysid=488 også med 512mb ddr ram og en 3200 mhz og en kabinet køler. er jeg helt på afveje eller hva...?
Avatar billede marlle Nybegynder
06. februar 2006 - 19:59 #1
og når der kommer lidt flere penge i kassen et grafikkort Geforce 6600...
Avatar billede huset Praktikant
06. februar 2006 - 20:03 #2
Luk her og opret under rette kategori

http://www.eksperten.dk/spm/Hardware/PC/
Avatar billede marlle Nybegynder
06. februar 2006 - 20:07 #3
hvordan mener du...
Avatar billede ducks Nybegynder
06. februar 2006 - 21:05 #4
At du valgte den forkerte kategori da du oprettede dit spørgsmål
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. februar 2006 - 23:35 #5
marlle>
"- NB.: KUN spørgsmål "om" Eksperten i denne kategori. For a få et hurtigt og præcist svar, find den bedst egnede kategori !!!!"

WELL...  det står der når du opretter spørgsmål i denne kategori :)
Avatar billede marlle Nybegynder
09. februar 2006 - 07:43 #6
tak