Avatar billede 10for20 Nybegynder
06. februar 2006 - 17:38 Der er 8 kommentarer

Min harddisk skriver eller læser hvert sekund.

Jeg har prøvet alt for at få min harddisk til at lade være med at arbejde hvert sek. Jeg har tjekket for virus, ad-aware og alt mulig, og alt ser fint ud. Det er ikke kun lyset der blinker, men hver gang den blinker kan jeg hører at den skriver eller læser. Hvad kan jeg gøre for at få den til at lade være med dette hvilket er vildt irriterende. På forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
06. februar 2006 - 17:42 #1
Om det afhjælper dit problem ved jeg ikke men du kunne da prøve en "DISKDEFRADMENTERING"
Avatar billede Slettet bruger
06. februar 2006 - 17:43 #2
RETTELSE!!!!
"DISKDEFRAGMENTERING"
Avatar billede allanfo Praktikant
06. februar 2006 - 17:45 #3
Har du deaktiveret indekseringsfunktionen?
Avatar billede 10for20 Nybegynder
06. februar 2006 - 17:50 #4
allanfo: jeg går ud fra at du mener Allow Indexing Service to index this disk for fast file searching. Hvis det er det så er den aktiveret, men jeg prøver lige at deaktiverer den. Og ja den er Defragmenteret.
Avatar billede 10for20 Nybegynder
06. februar 2006 - 17:53 #5
nu er den deaktiveret, men den gør det stadig. Skal jeg genstarte computeren?
Avatar billede 10for20 Nybegynder
06. februar 2006 - 19:32 #6
har prøvet at genstarte comp. men den gør det desværre stadigvæk. Hjææælllpppp.....
Avatar billede 10for20 Nybegynder
07. februar 2006 - 11:58 #7
Ups.. kom til at kommentere i stedet for at svarer.
Avatar billede 10for20 Nybegynder
07. februar 2006 - 22:02 #8
endnu et ups.. ikke svarer men kommenterer !!!!