Avatar billede prom Nybegynder
06. februar 2006 - 17:01 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Deling av Outlook på Linux webserver

I Outlook kan man dele sin kalender med andre ved at publisere sin kalender til et webområde. Jeg har testet det med en kollega og det fungerer fint - på en windows webserver...

Nu prøver jeg at gøre det samme på en Apache webserver som kører på Linux. Jeg har satt både lese-skrive-execute retigheder på alle kataloger og filer, men Outlook fortæller meg at den ikke får lov til at skrive til filen på webserveren.

Kan man bruge en Linux webserver til at dele sin kalender med andre, og i så fald hvad kan det være at jeg gør galt?
Avatar billede prom Nybegynder
06. februar 2006 - 17:05 #1
Feilmeldingen er:
Skriveoperationen mislykedes på URL-adressen: http://xxx.xxx.biz/outlook/xxx.vfb

Det kan vel ikke ha noget med .biz endelsen at gøre???
Avatar billede prom Nybegynder
10. februar 2006 - 09:42 #2
På Windowsserveren var det tillat å bruke HTTP Post, det er det ikke på nesten alle andre webservere, inklusiv Apache. Jeg måtte derfor bruke FTP i stedet, og nå fungerer det fint.