Avatar billede kodenak Nybegynder
06. februar 2006 - 16:31 Der er 4 kommentarer

Nero 7 Recode

Er der nogen der kan hjælpe mig med at få en fil ind i Nero Recode ?
Når jeg klikker på "IMPORT AF DVD" fremkommer der en boks "ANGIV MAPPE" jeg markerer mappen med DVD filen og trykker OK, hvorefter der fremkommer en boks, hvor der står: "Nero Recode mødte en fejl og kan ikke fortsætte. Kunne ikke åbne d:\dokumenter\exportedvideo"
Jeg har også prøvet med VOB filer, med samme resultat.
Hvad gør jeg ?
Avatar billede l-l-l Nybegynder
06. februar 2006 - 16:35 #1
Har du prøvet at tage den ind fra mappen VIDEO_TS i din DVD-mappe, som jo er videomappen?
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. februar 2006 - 16:55 #2
Du er her : Eksperten : Spørgsmål & Svar : Eksperten :: Fejl

(Kategorien er til fejl om eksperten - der står dette når du opretter: "Anmeld fejl i Eksperten systemet her")
Avatar billede summer Mester
06. februar 2006 - 19:50 #3
Velkommen til Eksperten. Det kan godt være lidt svært i starten. Prøv at læse lidt under Info og Kategorioversigten og luk så dette spm. det gør du ved at lægge et svar selv og selv acc. det. Så får du dine point retur.
Du vil garanteret få langt mere kvalificeret hjælp her:
http://www.eksperten.dk/spm/Programmer/Generelt/
Avatar billede summer Mester
28. marts 2008 - 07:52 #4
Lukketid??