Avatar billede tyksen Nybegynder
28. april 2001 - 23:24 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Guide

Er der et sted på nettet, hvor man kan se eller downloade en guide hvor man kan lære at programmere i Delphi, eller skal man til at investere i en bog.
Avatar billede ziron Nybegynder
29. april 2001 - 00:42 #1
Avatar billede ziron Nybegynder
29. april 2001 - 00:44 #2
eller dette det er lidt letter:

http://www.google.com/search?q=Guide+to+delphi&hl=da&lr=

/ZIRON
Avatar billede bratkid Nybegynder
29. april 2001 - 01:10 #3
Avatar billede bratkid Nybegynder
29. april 2001 - 01:11 #4
Avatar billede gchris5 Praktikant
29. april 2001 - 10:13 #5
Ellers er det muligt at låne bøger om delphi på biblioteket!
Avatar billede borrisholt Novice
29. april 2001 - 10:14 #6
her kan du hente en komplet udgave af  Teach Yourself Borland Delphi 4 in 21 Days

http://www.kaposnet.hu/books/tysdelphi4/tysdelphi4.zip

Jens B
Avatar billede ysubhi Nybegynder
29. april 2001 - 13:01 #7
Prøv http://www.udvikleren.dk/ der er nogle artikler om delphi for nybegyndere.

M.V.H.
ysuhbi
http://fotx.net/ysubhi
Avatar billede reex Nybegynder
29. april 2001 - 17:17 #8
Du får mest ud af at investere i en bog og de koster omkring de 100 kr.. Fordelen ved bogen fremfor internettet er jo at du kan sidde og læse i bogen uden at være på nettet. Prøv at spørge din lokale IT-forhandler om de har noglew bøger!!! =)
Avatar billede bratkid Nybegynder
29. april 2001 - 17:22 #9
reex: Helt enig!  køb An Introduction to delphi 5 www.idgforlag.dk for 69kr....ellers vil jeg, da sige at biblioteket sten sikkert har bogen + andre!
Avatar billede gchris5 Praktikant
29. april 2001 - 17:29 #10
Jeg må give \"reex\" ret i at det kan være rart at have bogen i hånden fremfor på skærmen eller som kopier, men der er vel ingen grund til at starte med at bruge penge på en bog, når man kan starte med at tjekke udvalget på det lokale bibliotek (det er jo gratis ligesom eksperten!!).
Sams \"teach yourself...\" (den borrisholt snakker om!) er en udemærket begynder bog, men en gennemgang af den grundlæggende funktionalitet. På dansk er der (også begynder niveau) \"Delphi 4 - Programmering\" af  Per Amdal Steffensen - forlaget Systime. Når du kommer lidt længere findes der bl.a. \"Borland Delphi 4/5 - Developer\'s Guide\" af Steve Teixeira m.fl. - forlaget Sams.