Avatar billede mr-bob Nybegynder
05. februar 2006 - 13:04 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Redigere acrobat?

Hej

Jeg har været så dygtig at slette et 200 siders word dokument som jeg skal bruge.. Nu har jeg kun en kopi af det i pdf... og der er en del af det der skal rettes til i morgen.. :-(

Så jeg ville sådan set bare lige høre om man kunne finde et program der kunne smide det tilbage i en tekstfil, eller noget i den stil, for jeg ville være ret ked af at skulle skrive det hele ind igen....

Og helst ikke noget der koster...

Håber i kan hjælpe.
Avatar billede mr-bob Nybegynder
05. februar 2006 - 13:11 #1
Hmm, har lige opdaget min mærkelige overskrift.. Det skulle selvfølgelig være "redigere PDF"...
Avatar billede surimi Nybegynder
05. februar 2006 - 14:42 #2
Jeg har en Acrobaat 5.0 installeret sammen med Acrobat Distiller. Hér kan jeg redigere i dokumenter og gemme dem som pdf igen.
Du kan ikke gemme/regenerere et word dokument igen. Jeg kan i hvert fald ikke....

hilsen Surimi
Avatar billede mr-bob Nybegynder
05. februar 2006 - 14:59 #3
nå ok..

Kan man heller ikke lave noget Copy/paste med teksten måske?
Avatar billede doggy82 Praktikant
05. februar 2006 - 15:44 #4
Ctrl+a Markerer alt teksten.
Ctrl+c kopierer det markeret.
Ctrl+v sætter det kopieret ind i dit word-dokument :)
Avatar billede mr-bob Nybegynder
05. februar 2006 - 15:50 #5
omg, det vidste jeg ikke man kunne... sådan bare direkte.. Men det kan man jo så åbentbart... favre nye verden hvor alt kan copy/pastes....

Takker for hjælpen...
Avatar billede doggy82 Praktikant
05. februar 2006 - 15:56 #6
Heh :)