Avatar billede kallesen01 Nybegynder
05. februar 2006 - 12:46 Der er 1 kommentar

Mobil - server

Min overskrift tyder på ren forvirring - dog er det slet ikke så galt igen . . .

Jeg sidder og har en mobil - datakabel - simkort...
jeg har fundet ud af at man kan tilbyde "gratis" sms via nettet og noget programmering på ens egen webserver...
Da jeg skriver gratis i gåsseøjne ("") er at ikke alle selskaber tillader at man må sende beskeder via en computer . . .

Jeg vil så nu gerne spørge om man kan bygge et helt mobilsite?
Sådan så hvis folk skriver til min mobil med en komando så kan deres besked komme op på en bestemt side? - eller kræver det både et program på mobilen og computeren - er lidt på bar bund lige her . . . Håber her er en der kan/gider hjælpe mig lidt ...

Smed den i programmering da jeg ik var helt sikker på hvor jeg ellers skulle smide den?

/Kallesen
Avatar billede roenving Novice
06. februar 2006 - 14:33 #1
Du skal nok købe en sms-gateway hos en mobil-udbyder, og det jeg har hørt om det, betyder en købspris på 50 - 70.000 !-)