Avatar billede MetfreakDK Praktikant
04. februar 2006 - 23:55 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Windows Vista.

Nogen her der har prøvet en beta version af Windows Vista? og i så fald hvilken?? og hvad har i af erfaringer med det?

Ville bare lige vide hvad for en JEG skal vælge hvis jeg vælger og installere det.
Avatar billede jodde Praktikant
05. februar 2006 - 00:03 #1
Beta 1. Jeg fandt den optimerende på min computer. et virkelig godt styreprogram. Vil jeg helt klart anbefale dig at prøve.
Avatar billede MetfreakDK Praktikant
05. februar 2006 - 00:06 #2
ok.. køre du stadig med det eller???  du skriver "jeg fandt den optimerende". vil det sige at beta´en kørte bedre end XP ?
Avatar billede jodde Praktikant
05. februar 2006 - 00:13 #3
Nej. Jeg er gået tilbage til xp.. fordi min computer skal bruges af min søster nu. og så skal hun ikke have en udvikler version.

Betaen kørte bestemt bedre en xp, og den er langt mere lækker at arbejde i/med.
Avatar billede MetfreakDK Praktikant
05. februar 2006 - 00:14 #4
ok.. hvor meget fyldte den version du har/havde??? skal den brændes ned på en dvd eller?
Avatar billede jodde Praktikant
05. februar 2006 - 00:23 #5
1.7GB. brændte den ud på en dvd.
Avatar billede jodde Praktikant
05. februar 2006 - 00:39 #6
kan du bruge svaret?
Avatar billede llikdaor Nybegynder
05. februar 2006 - 00:54 #7
svar dog manden.
Avatar billede jodde Praktikant
05. februar 2006 - 18:10 #8
Giver du point eller hvad Mester...?!?
Avatar billede gargel Nybegynder
06. februar 2006 - 13:23 #9
Passer det at vista "kun" understøtter 2 cpu'er?
Min kilde: http://www.winsupersite.com/showcase/winvista_editions.asp

Jeg synes da det er at skyde sig selv lidt i foden ved ikke at understøtte 4 eller mere, nu hvor dualcore er kommet og der har været "rygter" om quadcore.
Avatar billede MetfreakDK Praktikant
06. februar 2006 - 16:37 #10
rolig nu... slap helt af.. Der er faktisk også folk der sover om natten i danmark. ;)