Avatar billede zeddik Nybegynder
04. februar 2006 - 21:55 Der er 5 kommentarer

Teksten bliver skåret over!

Jeg har et rimelig stort problem. Hvis i starter med at gå ind på www.hotstars.dk/ny og logger ind med bruger og pass: test    kan i se at der kommer en menu frem. I Internet explorer er der ikke noget problem, men i FF bliver den lange sætning af menupunkter skåret over halvvejs. Det er ikke fordi div'en ikke er bred nok, og det underlige er at hvis man sætter en float på, så retter den hele sætningen ud! Det ville også være en smart løsning, hvis det ikke var fordi at når man sætter float på et element, så rykker den ikke de andre elementer! Og det er nødvendigt!

Så hvordan får jeg FF til at lade være med at skære sætningen over i en halv uden at floate??
Avatar billede Slater Ekspert
04. februar 2006 - 22:50 #1
Erhm.. den skærer den altså ikke over på min Firefox... :/
Avatar billede roenving Novice
05. februar 2006 - 03:00 #2
Heller ikke hos mig, og heller ikke i Opera ...

-- til gengæld er det en rædsel i Operaen ...
Avatar billede zeddik Nybegynder
06. februar 2006 - 15:41 #3
Det er jeg sq ked af, men ham jeg laver siden sammen med har valgt at fjerne den menu der var problemet! Ellers tak for det!
Avatar billede zeddik Nybegynder
09. februar 2006 - 17:38 #4
Menuen der er noget i vejen med er blevet lagt op igen. www.hotstars.dk/ny login: test - test !!!
Avatar billede Slater Ekspert
11. februar 2006 - 13:21 #5
Og den knækker stadig ikke på Firefox.