Avatar billede sadiq Nybegynder
04. februar 2006 - 21:32 Der er 3 kommentarer

Hp med drivers

Hp med drivers til næsten alle ting inden for it, edb, pc, hardware, software. (der er sikkeret ikke drivers til software, fordi drivers selv er software. Men af lige vel..,,) driverne SKAL ikke være fra det samme firma men skal kunne passe, styre hardware som den oprenglige driver. Er der nogle der kender sites hvor jeg kan finde disse drivers, så link plzz. Link også til sider med forskelige drivers som kan styre nogle speciale dimser.

Jeg giver gerne 30 points til den der kommer med det bedste link. Eller deler det mellem dem der kommer med links som alle er gode.

(hp=homepage=hjemmeside.)

MVH

Ahmed Sadiq aKa Thuq-A
Avatar billede bredker Nybegynder
04. februar 2006 - 21:41 #1
Avatar billede strych9 Praktikant
05. februar 2006 - 13:48 #2
Avatar billede sadiq Nybegynder
05. februar 2006 - 18:12 #3
Tak Bredker & Strych9. http://list.driverguide.com/list/index.html Var ikke lige hvad ledte efter. Men www.driversearch.com kan jeg nok  bruge. Flere ???