Avatar billede sakra-blq Nybegynder
04. februar 2006 - 19:04 Der er 6 kommentarer

Min skærm går på standby hele tiden ? hvad nu?

harj min skærm går på standby hele tiden når jeg starter min computer op og det er lig meget hvilken computer jeg gør det på.. hmm hvad kan jeg gør?
Avatar billede strych9 Praktikant
04. februar 2006 - 19:05 #1
Hvilken skærm taler vi om her?
Avatar billede sakra-blq Nybegynder
04. februar 2006 - 19:22 #2
en rigtig billige Eclipse... det er noget billigt lort:) det er så heller ik min:D
Avatar billede strych9 Praktikant
04. februar 2006 - 19:24 #3
Det er nok en fejl i enten strømforsyning eller i power inverter.
Hvor gammel er den?
04. februar 2006 - 19:31 #4
Kommer der noget som helst op på skærmen mht Windows ?

... nu er det vel ikke fordi din WINDOWS bruger for stor "Frøken Svendsen" (frekvens) i skærmkortopsætning ? Som din SKÆRM ikke ka' følge med til - og derfor lukker ned ?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
04. februar 2006 - 19:34 #5
eller en for høj opløsning. anbefaler at teste i safemode (F8 under opstart)
10. februar 2006 - 11:31 #6
(Hvad endte denne tråd med?)