Avatar billede sherringham Nybegynder
04. februar 2006 - 16:46 Der er 4 kommentarer

@ kommer ikke frem når man trykker ALT GR + 2 på et DK keyb.

Har en bærbar XP maskine hvor @ ikke kan visses med den sædvanlige tastekombination ALT GR + 2 , der kommer intet frem, og markøren bevæger sig ikke engang.
Det er dog muligt for pcen at vise @ med kombinationen ALT + 64 ( ASCI koden)
Har endda prøvet at sætte et eksternt keyboard til , uden at det hjalp. Lige meget hvilket keyboard ( UK-US-DE-DK-SE-FR osv) sker der intet.
Det må altså være et XP problem...
Kører Windows XP SP2.
Avatar billede vejmand Juniormester
04. februar 2006 - 18:59 #1
Står den mon til dansk tegnsæt?

Start -> Kontrolpanel -> Indstillinger for dato og klokkeslæt samt.... -> Internationale og sproglige indstillinger -> Sprog -> Detaljer
Avatar billede gratis Nybegynder
04. februar 2006 - 19:58 #2
er det, det samme med Ctrl+Alt+2 ?
Avatar billede sherringham Nybegynder
05. februar 2006 - 10:29 #3
Jes alle de ting er tjekket efter , det virker ikke , altså det er xpen der ikke vil vise tegnet med de gængse tastekombinationer.
Avatar billede sherringham Nybegynder
22. februar 2006 - 14:09 #4
Fandt ud af at det var brugerens profil der var smadret , restorede hans profil og nu virker det
Points annulleret