Avatar billede nesmoht_dk Nybegynder
04. februar 2006 - 13:03 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Tilføj nye maps til dedicated server i CS.

Hej, jeg har et problem med at tilføje nye maps til en dedicated server i counter strike.

Jeg har ikke andet software installeret end steam, når jeg starter en dedicated server op fra steam har jeg kun mulighed for at vælge de standart maps som følger med CS. Når jeg som client logger på en server downloader jeg map'et (hvis jeg ikke har det) derefter vil jeg gerne starte en dedicated server op med det nye map, men den mulighed har jeg ikke, er det fordi jeg skal flytte det til et andet bibliotek eller hvad skal jeg gøre?

Håber på et svar...
Avatar billede Slettet bruger
06. februar 2006 - 13:23 #1
du smider bare maps ind i den mappe som hedder dedicated server\maps
Avatar billede nesmoht_dk Nybegynder
06. februar 2006 - 18:51 #2
Den mappe har jeg ikke???
Avatar billede mc_wuschhead Nybegynder
15. februar 2006 - 18:05 #3
så lav den. Og derefter skal du rette tekstfilen mapcycle...
Der står mere om cs dedicated server her: http://www.oz6hr.dk/pages/projects/CS-server/CS-server.pdf
Avatar billede mc_wuschhead Nybegynder
15. februar 2006 - 18:06 #4
det kan også være du skal  ligge mapsne i dedicated server\cstrike\maps
Avatar billede nesmoht_dk Nybegynder
15. februar 2006 - 18:25 #5
Det var jo det der skulle til, det virker. Fin guide du har der...

Smid et svar.
Avatar billede mc_wuschhead Nybegynder
15. februar 2006 - 18:34 #6
Jepper:D