Avatar billede solarian Nybegynder
04. februar 2006 - 11:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Outlook: server til Indgående/udgående post

Jeg har Outlook 2003 liggende på en pc, men skal nu også have det på en anden og derfor kunne logge ind på den samme konto.
Når jeg så sætter den nye konto op skal jeg bruge servere til indgående og udgående post og så er mit spørgsmål om der er nogle steder fra den fungerende konto jeg kan se hvilke servere der er blevet benyttet.
Avatar billede Slettet bruger
04. februar 2006 - 11:28 #1
Det kan du skam.
I fanerne i toppen skal du vælge:

tools -> E-mail Accounts
Sæt hak ved "View or change existing e-mail accounts" og tryk næste.
Vælg den konto du skal se indgående og udgående for og tryk "change".
Herefter kan du se informationerne :-)
Avatar billede solarian Nybegynder
06. februar 2006 - 09:08 #2
Jeg går ud fra at med "change" vil det være den der hedder "rediger" og her får jeg kun microsoft exchange server info op
Avatar billede solarian Nybegynder
11. februar 2006 - 16:41 #3
lukket