Avatar billede jrisskov Nybegynder
04. februar 2006 - 05:37 Der er 3 kommentarer

Assembler dato program!

Jeg søger en der kan lave en Assembler kode.

Koden skal kunne omskrive fx. "011205" til "1 dec 2005" osv.

Det er virkelig en kode jeg har brug for og jeg giver gerne en lille arbejdsløn for det :)

Hvis du er interreseret og kan så skriv endelig!

Mange tak
Avatar billede ali.k Nybegynder
04. februar 2006 - 07:40 #1
Skal det være i Assembler, eller må det gerne være f.eks. C++?
Avatar billede bertelbrander Praktikant
04. februar 2006 - 11:43 #2
Man kan bare skrive koden i C++ og få compileren til at oversætte det til assembler.

Husk at man kikke må give penge og point for den samme opgave.
Avatar billede karas Nybegynder
23. april 2006 - 11:39 #3
Er spørgsmålet stadig relevant?