Avatar billede screem_brille Novice
04. februar 2006 - 03:29 Der er 43 kommentarer og
1 løsning

Tak for tiden herinde.

Har besluttet mig for at stoppe mine aktiviteter herinde, tak for tiden herinde, det har været hyggeligt, men min karma har fået mig til at indse at jeg og min viden ikke er ønsket.

Tak for jeres støtte, i ved hvem i er (håber jeg da) ;)
Avatar billede screem_brille Novice
04. februar 2006 - 03:30 #1
.
Avatar billede dunderfjert Nybegynder
04. februar 2006 - 05:15 #2
Æv .. Hvad er det for noget ged med det karma ?
Har aldrig kunnet se noget formål med det.

Kan nogen anbefale et site UDEN de latterlige point lidt mere bredt teknisk og MED mulighed for at PM'e andre brugere.
Så må det gerne bære bare lidt præg af at være vedligeholdt.
Avatar billede bredker Nybegynder
04. februar 2006 - 06:00 #3
forstår dig faktisk godt , bare ærgeligt som den karma har ødelagt det for mange

dunderfjert>> der er faktisk et lignende fora som blev lavet netop pga den balade der har været herinde på E pga karma
http://www.uniteit.dk/index.php
det er ikke blevet så aktivt inu , men tror nu at det liver ret godt , og så er mange af de bedste fra E flyttet med derover
Avatar billede huset Praktikant
04. februar 2006 - 08:00 #4
God vind fremover SB

Trist at endnu en god bruger smutter pga af den skide karma
Avatar billede spif2001 Nybegynder
04. februar 2006 - 09:04 #5
Karma er en elendig feature ja, men hvis man går ind og læser nogle af de indslag i SB's karma log, og læser de medfølgende links, kan man måske forstå hvorfor nogen har fyret en dårlig karma i SB's retning. Han har på den anden side også fået mange gode, så det er jo ikke fordi han ikke er vellidt.

Det er trist som spørgsmål kan udvikle sig til en råbe konkurrence mellem 2 parter. Ja, man kan godt blive sur engang imellem over nedsættende eller provokerende indlæg, men ignorer det dog og kom videre.

Nej, jeg har ikke givet dårlig karma til SB - jeg giver aldrig karma - har gjort det 2 gange som nyoprettet bruger, indtil jeg fandt ud af hvor lidt karma betyder herinde...

Men ærgeligt at du smutter SB - mindre viden tilgængelig på E er altid et tab.
Avatar billede jokkejensen Novice
04. februar 2006 - 09:54 #6
LOL - lad dig da ikke slå ud af sådan noget...

Karma er for folk der ikke diskuterer (og "fejlfrie" personer) - Og hvor er vi så hvis vi alle bare nikker og giver hinanden ret..
Avatar billede jokkejensen Novice
04. februar 2006 - 09:58 #7
Men jeg syntes da at de kommentartere der ligger ved dine karma tildelinger skulle give dig et lille wink om hvorfor folk syntes du ikke fortjerner karma..

Har du forsøgt at droppe at være så point liderlig.. ?? som jeg før har diskuteret med dig og huset ?
Avatar billede jokkejensen Novice
04. februar 2006 - 10:01 #8
Tarveligt at kaste dårligt karma på mig for det her.. men fair nok røvhuller :)
Avatar billede boheme Nybegynder
04. februar 2006 - 10:54 #9
Avatar billede huset Praktikant
04. februar 2006 - 10:55 #10
boheme >>

Hvad er meningen lige med dit link?
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
04. februar 2006 - 11:06 #11
Kære screem> tak for din hjælp i mine spørgsmål. Håber vi mødes hos itup.
Jeg fatter bare slet ikke at du overhovedet læser disse karma, for uanset hvad der står må du som udgangspunkt gå ud fra at de brugere som er blevet hjulpet af dig også værdsætter din hjælp. Hvad andre skriver kan du jo ikke bruge til noget som helst. Problemet herinde er at nogle brugere lever for point - andre - som mig selv - er hamrende ligeglad med disse, fordi meningen med at komme i et forum er at kunne give og modtage viden fra andre og ikke mindst værdsætte dem.
Jeg opretter et principielt spørgsmål under fri debat som hedder: DROP KARMA OG POINT OG IND MED SKULDERKLAP.
Avatar billede jokkejensen Novice
04. februar 2006 - 11:26 #12
han havde ikke fået så dårlig karma hvis han bare droppede pointene, har set ham klare de fleste pc relaterede opgaver herinde (det er altså ikke kompetencen der mangler).. Men når han efterfølgende bitcher og vræler for at få point, fortæller folk ham om deres mening gennem karma - en ret man ikke kan tage fra dem - og fair nok han ikke føler dig "velkommen"

Men igen, jeg får også mest dårlig karma pga jeg ikke kan holde min kæft - og det lærer jeg nok heller ikke.... men skrider ikke pga det..
Avatar billede jokkejensen Novice
04. februar 2006 - 11:26 #13
føler sig...
Avatar billede huset Praktikant
04. februar 2006 - 11:29 #14
Respektere nu hans beslutning og stop med at rakke manden ned!

Sig tak fir alt eller god vind fremover, og lad det så ende her.
Avatar billede huset Praktikant
04. februar 2006 - 11:29 #15
fir = for
Avatar billede pusler Nybegynder
04. februar 2006 - 11:30 #16
jeg respekterer den også... men syntes da det er en skam...
Avatar billede jokkejensen Novice
04. februar 2006 - 11:34 #17
(forkert browser) jeg skrev den sidste..
Avatar billede huset Praktikant
04. februar 2006 - 12:05 #18
Kommentar: pusler

Er dette også din bruger?
Avatar billede huset Praktikant
04. februar 2006 - 12:21 #19
jokkejensen og pulser er ikke den samme bruger som det kunne tyde på vel. Sig jeg tager fejl?
Avatar billede huset Praktikant
04. februar 2006 - 16:03 #20
Hmm. Anmelder og så må coadmin jo tjekke det
Avatar billede bredker Nybegynder
04. februar 2006 - 19:17 #21
hvad har lige givet grund til at jeg skal have 2 dårlige karma på lige dette spm
Avatar billede huset Praktikant
05. februar 2006 - 10:31 #22
Venter stadig spændt på svar fra jokkejensen
Avatar billede exp Juniormester
05. februar 2006 - 13:35 #23
jokkejensen / pusler >>
Det er ikke tilladt at have mere end én bruger på eksperten. Du bedes lukke den ene indenfor 24 timer fra nu, ellers vil coadmin gøre det for dig.

Mvh
exp/coadmin
Avatar billede Slettet bruger
05. februar 2006 - 17:50 #24
Hvis du tager det på den måde, jamen så god tur...
Avatar billede huset Praktikant
05. februar 2006 - 19:15 #25

Hvad mener du?

jokkejensen> Lidt pinligt for så gammel en bruger som dig!!
Avatar billede kenp Novice
05. februar 2006 - 19:34 #26
sikkert en 3 bruger fra samme...
Avatar billede huset Praktikant
05. februar 2006 - 19:38 #27
Man kan ikke stolepå nogen herinde!
Avatar billede boxer Nybegynder
05. februar 2006 - 21:04 #28
exp -> Du bedes bemærke at brugeren "pusler" ikke har været aktiv i over et år. Sidst oprettede spørgsmål er fra 2004 - det er sidste deltagelse også.
Derfor mener jeg at det er passende at jokkejensen/pusler står frem og fortæller hvad han bruger denne ekstra "inaktive" brugerprofil til.
Det er jo hverken til at besvare spørgsmål eller oprette spørgsmål!

Jeg vil undlade at komme med flere konspirationsteorier :o)
Avatar billede exp Juniormester
05. februar 2006 - 21:15 #29
boxer >>
Hvad jokkejensen/pusler benytter den ekstra bruger til, er sagen fuldstændig uvedkommende.
Vedkommende har overtrådt reglen om, kun at have en bruger - alt andet er kun gisninger og (som du selv nævner) konspirationsteorier.
Avatar billede huset Praktikant
06. februar 2006 - 13:24 #30
Kommentar: exp

Begge burde da lukkes da han overtræder reglen om flere profiler!
8 min til at kommenterer eller også må tiden være løbet ud
Avatar billede spif2001 Nybegynder
06. februar 2006 - 17:34 #31
huset --> eftersom du ikke er admin, så bland dig uden om. Du har underettet en admin, så lad ham/hende tage sig af det.
Avatar billede huset Praktikant
06. februar 2006 - 19:04 #32
Kommentar: spif2001

Hvis du passer dit så passer jeg mit :/
Avatar billede exp Juniormester
06. februar 2006 - 19:30 #33
huset >>
Jeg er enig med spif2001 - sagen er behandlet som reglerne foreskriver det.
Avatar billede jokkejensen Novice
07. februar 2006 - 11:41 #34
Sorry skred umiddelbart efter jeg skrev sidste 2 beskeder..

Så nåede ikke at kommenterer.. Takker spif2001.. det er godt ikke alle på eksperten.dk tror de er dommere..

Og regner da med Huset og Co kan regne ud at der hverken har været point eller karma tildelinger eller andet misbrug siden begge konti kører igen.

Men jo. Det var en fejl fra min side, og den beklager jeg.
Avatar billede kenp Novice
07. februar 2006 - 12:08 #35
jokkejensen -> så prøv lige at logge ind med pusler.. for man kan ikke se noget på den det tyder på den er deaktiveret.
Avatar billede huset Praktikant
07. februar 2006 - 12:11 #36
"Og regner da med Huset og Co kan regne ud at der hverken har været point eller karma tildelinger eller andet misbrug siden begge konti kører igen."

Tja, det er så kun dig der ved det.

Lige et velkommen tilbage til SB :D
Avatar billede huset Praktikant
07. februar 2006 - 12:11 #37
Kommentar: jokkejensen

Hvorfor overhovedet have 2 brugere
Avatar billede boxer Nybegynder
07. februar 2006 - 13:13 #38
"Så nåede ikke at kommenterer.. Takker spif2001.. det er godt ikke alle på eksperten.dk tror de er dommere.."
Hvad snakker du om? Det er ulovligt at have 2 profiler på E. Du havde dem begge åbne på en gang. Hvad kan man udlede af det??

"Og regner da med Huset og Co kan regne ud at der hverken har været point eller karma tildelinger eller andet misbrug siden begge konti kører igen."
Jo, det er misbrug. Se punkt 1.2:
http://www.eksperten.dk/regler.phtml
Jeg glæder mig da til at høre hvad den ekstra profil har været brugt til, når det hverken har været til karma eller point??

Modsat exp mener jeg IKKE at det er sagen fuldstændig uvedkommende hvad den ekstra profil har været brugt til.
Avatar billede exp Juniormester
07. februar 2006 - 13:37 #39
boxer >>
Det er meget muligt du synes det - og hvis jokkejensen er enig, så står det vedkommende frit for, at forklare det. Men det er ikke noget jeg så meget som vil _overveje_ at kræve at få frem i forum.
Avatar billede boxer Nybegynder
07. februar 2006 - 18:56 #40
exp -> Jeg går da også ud fra at du har haft kontakt til jokkejensen og har fået en fuld afklaring.

Jeg er også enig i at der ikke skal tvinges nogen forklaring frem. Jeg mener bare at det er i hans egen interesse, da han har placeret sig selv i et dårligt lys.
Avatar billede screem_brille Novice
07. februar 2006 - 19:05 #41
hvorfor anonym, har du først fået en mening om folk, er det jo rablende lige meget hvad folk siger eller gør.
Avatar billede boxer Nybegynder
07. februar 2006 - 19:33 #42
Nu er denne jo "din" tråd screem_brille. Så kan vi godt tage diskussionen her.
Du kan jo starte med at uddybe:
Kommentar: screem_brille
Avatar billede boxer Nybegynder
08. februar 2006 - 05:53 #43
SB??
Avatar billede huset Praktikant
08. februar 2006 - 08:07 #44
Lad det nu ligge boxer.

Det løser intet at diskutere