Avatar billede benne_ Nybegynder
03. februar 2006 - 15:44 Der er 1 kommentar

Outlook sync til Nokia 6600 og 6021

Jeg replikere normalt mine kontakter fra Outlook ud til min PocketPC, men ønsker nu også, forholdsvis nemt, at replikere samme kontakter ud til mine mobiltelefoner, nemlig en Nokia 6600 og en Nokia 6021 - jeg kan forstå man skal bruge PC Suite, men da jeg har fået forståelsen for at Nokia 6600'eren bruger sin egen version af PC Suiten, og 6021'eren en anden, virker det som en lang og tung løsning, ligesom jeg finder Nokia PC Suite som et tungt program, systemmæssigt...

Findes der en lettere løsning? Eller må jeg bide i æblet og sige at det bare ikke kan lade sig gøre?
Avatar billede leif Seniormester
03. februar 2006 - 15:48 #1
Tror ikke at du skulle bruge forskellige versioner af PC suite ? (Har du noget skrifteligt på det)

Den bedste løsning er at bruge Nokia's PC suite da den er beregnet til Nokia telefoner.