Avatar billede denje11 Nybegynder
03. februar 2006 - 14:43 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Administration af brugere

Hej

Jeg har et lille problem med en brugerprofil. Brugeren er af gruppen "Brugere" som passer til det personen må gøre på computeren. problemet eller det underlige er at brugeren ikke må slette filer på G drevet men gerne på alle de andre drev?? Det skal lige siges at alle de drev der snakkes om er lokale drev på computeren. Hvordan får jeg givet brugeren rettighed til flere aktioner på G drevet??

Hilsen Denje11
Avatar billede gratis Nybegynder
04. februar 2006 - 12:44 #1
har du tjekket ntfs permissions på G drevet ? du siger det er lokale drev så går ikke udfra at brugeren går ind på G drevet via et share ?
Avatar billede denje11 Nybegynder
04. februar 2006 - 21:13 #2
Hmm ntfs permissions?? Hvordan roder jeg med det?? Nej drevet er en harddisk så det er ikke noget med netværk at gøre..

Tak for svaret

Denje11
Avatar billede denje11 Nybegynder
05. februar 2006 - 12:06 #4
Ja selvfølgelig nu ved jeg hvad du snakker om =0) tak for hjælpen
Avatar billede gratis Nybegynder
05. februar 2006 - 12:24 #5
du er velkommen ;) da jeg ikke samler på point, snupper du dem bare selv.
Avatar billede denje11 Nybegynder
05. februar 2006 - 13:52 #6
Jamen så beholder jeg da bare dem til en anden god gang =0)

Denje11
Avatar billede gratis Nybegynder
05. februar 2006 - 14:59 #7
venlig ment info:

husk at lukke spørgsmålet det gør du ved selv at lægge et svar,( flyt knappen ude til venstre fra kommentar til svar ) MARKERE dit navn og trykke på accepter
Avatar billede denje11 Nybegynder
06. februar 2006 - 13:04 #8
OK ;0)