Avatar billede duranarve Nybegynder
03. februar 2006 - 14:01 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

fifa 2005 requires hardware graphics acceleration

Efter at have købt ny pc, har jeg nu gået det lille, men ikke helt ubetydelige problem, at når jeg gerne vil spille Fifa 2005, så får jeg blot et skilt på skærmen som siger"fifa 2005 requires hardware graphics acceleration".
Synes jeg kan læse mig lidt frem til her i dette forum, at det kan være noget med en bios indstilling, som er slået fra. Så det store spm. er nu, hvordan kommer jeg i Bios, og slår den til?

Mit grafikkort er et ATI Radeon 9550
Avatar billede huset Praktikant
03. februar 2006 - 15:31 #1
Har du installeret chipset drivers samt DirectX?
Avatar billede cpufan Juniormester
03. februar 2006 - 15:39 #2
hvad med: instillinger for skærm > avanceret > fejlfinding > hardware acceleration
Avatar billede duranarve Nybegynder
03. februar 2006 - 16:21 #3
Jeg gjorde egentligt ikke andet end at gå ind instillinger for skærm > avanceret > fejlfinding > hardware acceleration!
Og så virkede det, meget underligt, men tak

Abonnér

Køb Eksperten Pro
Avatar billede huset Praktikant
03. februar 2006 - 16:24 #4
Kommentar: cpufan

Det svar fik du jo her, pg bør derfor give point til cpufan!
Avatar billede cpufan Juniormester
03. februar 2006 - 16:25 #5
så kommer der lige et svar her
Avatar billede huset Praktikant
03. februar 2006 - 16:27 #6
Godt fodarbejde cpufan :D
Avatar billede duranarve Nybegynder
04. februar 2006 - 14:19 #7
Selvfølgelig skal han da have sine pont, oh her er de så! Tak for hjælpen!