Avatar billede the_champ Nybegynder
03. februar 2006 - 11:37 Der er 5 kommentarer

Køb af antivirus program

Sidder i et firma som har 4. stk. pc'er og en server, og som vi nu skal have sikret. Har set mig lidt varm på panda, men er i tvivl om de overhovedet har et software der beskytter serveren(Win2000 Server). Er også modtagelig for andre forslag til software som kan bruges.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
03. februar 2006 - 20:15 #1
Jeg er blevet godt hjulpet af www.spywarefrizone.dk der er også folk med stor viden både i brug og i salg af software der virker.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
03. februar 2006 - 20:17 #2
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
03. februar 2006 - 20:18 #3
Du skal derefter ind under Team spywarefri nederst i venstre side
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
03. februar 2006 - 20:20 #4
Her kloikker du dig ind under Kontakt så er du i et forum hvor alle virus spørgsmål kan stilles, du kan gå videre til deres salgsafdeling herfra også.

De handler både med private og firmaer
Avatar billede perhaps Nybegynder
07. februar 2006 - 12:05 #5
Jeg vil foreslå Kaspersky som kører fra server + Spy Sweeper Enterprise så er du rigtig godt sikret. Spywarefri leverer til absolut billigste pris, så nordicwolfs henvisning er korrekt og jeg lægger derfor ikke et svar.