Avatar billede kunde Nybegynder
28. april 2001 - 19:09 Der er 7 kommentarer

nulstil

Jeg har hentet en feature der hedder mdk counter ver.1.9 den lister alle hits på sitet,
jeg vil gerne have indsat en reset/delete funktion, hvis nogen kan hjælpe....mdk-conter findes på www.activeserverpages.dk
under sourcekoder.
Avatar billede coder Nybegynder
28. april 2001 - 23:07 #1
Du sletter vel blot alle de filer scriptet har genereret - sværere er den ikke....
Avatar billede okay Nybegynder
29. april 2001 - 00:24 #2
jeg forstod ik hvad du mente ??? mon kunde vil forstå det ??
Avatar billede kunde Nybegynder
29. april 2001 - 00:58 #3
det er rigtigt kunde forstår ikke rigt dette, jeg mener det må være en deletefunktion der skal bruges, men hvordan griber det an....
Avatar billede coder Nybegynder
29. april 2001 - 10:16 #4
Hør nu her.

Scriptet laver nogle filer med data i - dem finder du og sletter.

Jeg vil gætte på de ligger placeret i det samme bibliotek som det scriptet køres fra...

Er I med ??
Avatar billede kunde Nybegynder
29. april 2001 - 17:46 #5
at gå ind og finde de filer dataene er skrevet i kan man jo gøre med et almindeligt PC-kørekort, da det er ASP det drejer sig om vil det smarte jo være at kunne logge ind på websitet som f.eks admin og delete/resette som man jo kan gøre i andre databaseorienterede løsninger.....
Avatar billede coder Nybegynder
29. april 2001 - 17:57 #6
Så får du også brug for dit PC-kørekort ! :-)

- for du laver blot en kommando der hedder \"Filsystem.DeleteFile(\"#### STIEN ####\")\"

Hvor Filsystem er:
Set Filsystem = CreateObject(\"Scripting.FileSystemObject\")

Sådan ...
Avatar billede coder Nybegynder
03. juni 2001 - 18:10 #7
Hvorfor ?