Avatar billede folsted Nybegynder
28. april 2001 - 18:21 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Lydkort problemer

Jeg har en compaq presario 5060, med lydkort monteret på bundkortet, original lydkort er defekt, og jeg skal installere et soundblaster live. jeg har ingen mulighed for at deaktiver gammel lydkort i bios, det giver konflikter med det nye soundblaster. Hvordan deaktiverer jeg det originale lydkort som sidder på mit bundkort ?
Avatar billede tomle Nybegynder
28. april 2001 - 18:22 #1
Gå ind i Kontrolpanel > System > Enhedshådtering
Avatar billede bratkid Nybegynder
28. april 2001 - 19:17 #2
Okay...jeg kan hjælpe...har du icq?
Avatar billede bratkid Nybegynder
28. april 2001 - 19:19 #3
højreklik på denne computer/properties

tryk på hardware og find dit lydkort... tryk på det og tryk properties fjern fluebenene på den side, som kommer frem
Avatar billede bratkid Nybegynder
28. april 2001 - 19:20 #4
tryk ok ok  genstart computeren
Avatar billede folsted Nybegynder
28. april 2001 - 19:24 #5
Har prøvet alt hvad du skriver - hjælper ikke - når pc\'er booter op igen finder den det indbygget lydkort igen
Avatar billede bratkid Nybegynder
28. april 2001 - 19:36 #6
underligt..jeg har selv en slumpaq pc hvor jeg gør det samme med mit gfx kort
Avatar billede folsted Nybegynder
28. april 2001 - 19:48 #7
Jeg kan ikke finde noget flueben under egenskaber - men kan deaktiverer - det hjælper heller ikke på min windows 2000 - når jeg booter igen er problemet der igen
Avatar billede bratkid Nybegynder
28. april 2001 - 19:58 #8
windows 2000...okay det er jo noget andet...lad mig lige se engang
Avatar billede bratkid Nybegynder
28. april 2001 - 20:01 #9
hmm..okay jeg kan kun se en mulighed så...

inde i properties for din driver sætter du den til disabled ....tryk på driver og vælge uninstall  ...genstart og se hvad der sker