Avatar billede gon Nybegynder
28. april 2001 - 18:15 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

helt ud til kanterne, haster! (newbie spørgsmål)

Hej!
Jeg skal have eksporteret en flash fil og prøver derfor at publisheden, men jeg kan ikke få flash til at \"spænde\" billedet helt ud til kanterne som jeg kunne i flash 4. Hvordan skal mine indstillinger være ??
Pointene angiver min desperation.
Avatar billede ditlev Juniormester
28. april 2001 - 18:22 #1
Indsæt:

TOPMARGIN=0 LEFTMARGIN=0 MARGINHEIGHT=\"0\" MARGINWIDTH=\"0\"
-til dit BODY-TAG!
Avatar billede stigc Nybegynder
28. april 2001 - 18:22 #2
Hvis det er helt ud til kanterne på en HTML side kan det her hjælpe:

<body leftMargin=0 topMargin=0 marginheight=0 marginwidth=0>
Avatar billede ditlev Juniormester
28. april 2001 - 18:23 #3
Brug iøvrigt 100% i dimensions ved publish settings i HTML.

/Ditlev
Avatar billede ditlev Juniormester
28. april 2001 - 18:47 #4
Halløj gon
Er du med?

Du skal publish din fil, og anvende 100% ved dimentions som omtalt.
Når du har published får du en HTML fil og en swf fil.
Du åbner HTML filen i fx. notepad og går ind og tilføjer ovenstående i body-tag\'en. Save filen, og når du nu åbner din HTML fil fyldes flashen helt ud.

/Ditlev
Avatar billede gon Nybegynder
28. april 2001 - 19:47 #5
tak skal i have gutter .. men ditlev kom først (og kæmpede inderligt for sagen :))

ses,
Gon
Avatar billede ditlev Juniormester
28. april 2001 - 19:57 #6
He he... for 250 bobs kæmper man jo gerne lidt ekstra ;-)

Held og lykke med det.

/Ditlev