Avatar billede cmau Nybegynder
02. februar 2006 - 11:38 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Undertekster på

Hejsa

Jeg har læst den her artikel http://www.piratgruppen.org/article.php3?id_article=498 og prøvet at kalde underteksterne det samme som filmen, men kan ikke finde ud af hvordan jeg så får dem med på dvd'en?

En der kan foreklare mig hvad jeg skal gøre? Jeg bruger winavi, som de gør i artiklen.
Avatar billede danili_j Nybegynder
05. februar 2006 - 15:52 #1
hvilket format ligger din film i??
Avatar billede cmau Nybegynder
23. februar 2006 - 13:54 #2
avi til dvd?
Avatar billede danili_j Nybegynder
24. februar 2006 - 14:58 #3
du laver først filmen om til dvd ved at hente et program til det du kan bare søge "download avi to dvd converter" og derefter ligger du undertekster på kan ikke lige huske hvordan men tinder lige ud af det
Avatar billede cmau Nybegynder
02. marts 2006 - 20:31 #4
Virker ikke :S
Avatar billede supercool Nybegynder
28. maj 2006 - 19:26 #5
prøv at bruge programmet d.i.k.o det skulle virke, der kan man lægge tekst og fil ind så omkoder den det til dvd