Avatar billede azeone Nybegynder
02. februar 2006 - 00:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

HP 4050N printer slukker selv

Hej

Jeg har fået min nye(brugte) HP LaserJet 4050N til at printe fra mine maskiner, ved at oprette en tcp/ip port på de maskiner der skal have adgang til printeren via LAN.

Det virker også fint, men når jeg slukker den maskine som jeg først fik til at virke, via LAN så slukker printeren også !!
Det hjælper ikke at slukke og tænde printeren, knappen virker ikke når den omtalte pc er slukket.
Når jeg så tænder pc'en igen så tænder printeren også.

Jeg har prøvet at ændre powersave settings i printeren men det hjælper ikke !!!

Er der nogle der har en idé til hvordan jeg kan have printeren tændt...

Det skulle jo gerne virke uanset hvilken pc jeg tænder for og vil printe fra ???

M.v.h.
AzeOne
Avatar billede azeone Nybegynder
02. februar 2006 - 00:36 #1
Hej

Jeg har fundet ud af det :) Det var endnu engang fejl 40 !!
Jeg havde fået sat printeren til via en forlængerledning som sad i min USB strømspare stikdåse så det var helt naturligt at den slukkede sammen med pc'en...

Så nu er der HELT styr på det..... Tror jeg nok...
Avatar billede azeone Nybegynder
02. februar 2006 - 00:37 #2
Hurra...
Avatar billede azeone Nybegynder
02. februar 2006 - 00:38 #3
Hmmmmm
Avatar billede boxer Nybegynder
02. februar 2006 - 05:42 #4
:o)

Du skal markere dit navn og trykke på Accepter. Så får du pointene tilbage.