Avatar billede jollyjumper Nybegynder
01. februar 2006 - 11:58 Der er 2 kommentarer

ang. madbudget.

Hej er der nogle der kan hjælpe med at få lave et regneark, hvor min søster og jeg kan holde styr på hvor meget vi køber ind for..? så vi betaler lige meget..

Og må gerne også være et luft for os begge på 600 kr hver ( altså 1200 )

Håber nogle kan hjælpe. alle der hjælper vil få 200 point hver.

tak
Avatar billede madshammer Nybegynder
03. februar 2006 - 12:51 #1
Det er ikke helt et svar, men min kæreste og jeg spytter bare et bestemt beløb i en pulje hver månede, og alt det der ikke bliver brugt på mad, bliver så i slutningen er hver månede brugt på gøgl, og løjer. Det virker godt, for mig.

Ang. dit spørgsmål, hvad er det du gerne vil have? Et skema med blanke felter, eller et budget?

-madshammer
Avatar billede jollyjumper Nybegynder
05. februar 2006 - 13:13 #2
ja et skema hvor der bliver regnet saldo ud osv...