Avatar billede chosen1 Nybegynder
28. april 2001 - 15:20 Der er 14 kommentarer

Fil over email?

Hjælp til fil over email
Avatar billede cyfer Nybegynder
28. april 2001 - 15:22 #1
OKay, jeg er i gang med at lave et script!!
Avatar billede cyfer Nybegynder
28. april 2001 - 15:24 #2
Det skal måske lige siges at chosen1 tidligere har oprettet et spørgsmål om hvordan man sender en fil via en mail-form. Ingen kunne men, jeg er gået i gang med at lave et script. Og for at jeg kan være sikker på at få point for det jeg laver, bad jeg ham om at lave et spørgsmål..:))
Håber ikke nogen bliver sure over dette. I så fald er dert ikke mig i skal blive det på, jeg hjælper bare:))
Avatar billede sth Novice
29. april 2001 - 01:20 #3
ok men kunne vi andre så få lov at se dit script år det er færdig ! hvis nej så er det vel ikke ok  eller ?
Avatar billede cyfer Nybegynder
29. april 2001 - 12:08 #4
Ja selvfølgelig kan i det....:))
Det fylder bare ret meget, men det er jo det eksperten er her for. Så andre også kan få glæde af det:))
Avatar billede sth Novice
01. maj 2001 - 22:23 #5
har du dit script klar så vi kan se det, jeg kunne nemlig godt selv bruge noget ligende :)
Avatar billede cyfer Nybegynder
02. maj 2001 - 13:39 #6
Jeg arbejder stadig på det, men da friserverplads.dk er nede kan jeg sku\' ikke afprøve det:((
Avatar billede kometh Nybegynder
02. maj 2001 - 14:08 #7
Prøv scriptet \"Register-a-downlad\" på dette link. Her skal du registrer dig før du får filen vedhæftet en mail.
http://www.publishingagent.com/lunitik/register.asp?reg=true
Avatar billede cyfer Nybegynder
02. maj 2001 - 14:21 #8
Det har sku\' da ikke noget med det han søger at gøre+??
Avatar billede kometh Nybegynder
02. maj 2001 - 14:23 #9
Hvor fa´en sku jeg vide det fra når ? er \"Fil over email\" !!!
Avatar billede cyfer Nybegynder
02. maj 2001 - 14:25 #10
Det er måske også lidt dumt han ikke selv skrev det, men se da her du::

Kommentar fra cyfer
28/04 2001 15:24:38    Det skal måske lige siges at chosen1 tidligere har oprettet et spørgsmål om hvordan man sender en fil via en mail-form. Ingen kunne men, jeg er gået i gang med at lave et script. Og for at jeg kan være sikker på at få point for det jeg laver, bad jeg ham om at lave et spørgsmål..:))
Håber ikke nogen bliver sure over dette. I så fald er dert ikke mig i skal blive det på, jeg hjælper bare:))
Avatar billede chosen1 Nybegynder
04. maj 2001 - 13:09 #11
Cyfer :
Hmm færdig ? Eller tager det længere tid ?

Avatar billede cyfer Nybegynder
04. maj 2001 - 15:11 #12
Ja, måske er den færdig. Jeg skal bare lige afprøve den.. Men da www.friserverplads.dk \'s server er nede, kan jeg ikke afprøve den.. Sååå, det må vente til de er oppe igen. Eller hvis nogen vil tilbyde at afprøve det..
Avatar billede cyfer Nybegynder
05. maj 2001 - 12:51 #13
Så chosen1, nu kan jeg snart afprøve scriptet...
Friserverplads skriver at de vil være oppe i løbet af i eftermiddag:))
Avatar billede chosen1 Nybegynder
10. maj 2001 - 09:36 #14
kay:)