Avatar billede sandsynelig Nybegynder
01. februar 2006 - 01:56 Der er 10 kommentarer

anbefaling til køb af bærbar

Hej. Jeg skal købe en bærbar.

Den skal bruges til at kunne kobles på trådløs internet, skal have dvd-brænder, helst ikke larme for meget og ikke veje for meget. prisside tja.. 6-7000, eller retter sagt så billigt som muligt, men også så hurtig som muligt og gerne minimum 512 ram

hvad har i af forslag. Det gøre heller ikke noget hvis nogen kan oplyse om den er på tilbud et eller andet sted.
Avatar billede espersen Novice
01. februar 2006 - 08:55 #2
læs vores køberguide på http://laptopworld.dk/index.php?id=22

Hold dig til Centrino-maskiner (med Pentium M-cpu'en) eller en AMD Turion64

Hvad skal du bruge den til ???
Avatar billede sandsynelig Nybegynder
01. februar 2006 - 19:26 #3
Den skal bruges til en del tekstbehandling, surfe på nettet, lidt film og spil, så kravene er ikke det helt store, og derfor går jeg også efter en billig bærbar
Avatar billede sandsynelig Nybegynder
01. februar 2006 - 19:27 #4
srednafranck, det link du har sendt, der er mange forskellige, hvilket mener du
Avatar billede espersen Novice
03. februar 2006 - 10:08 #5
hvilke spil ? (det er en væsenligt detalje, hvis du skal spille de nyere spil)
Avatar billede espersen Novice
09. februar 2006 - 12:56 #6
et bud med fornuftig CPU og kraftigt VGA
http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=177340
Avatar billede espersen Novice
10. februar 2006 - 10:14 #8
ja fin maskine!
Avatar billede espersen Novice
15. februar 2006 - 13:48 #9
set på det ?
Avatar billede espersen Novice
20. februar 2006 - 13:27 #10
?