Avatar billede c-skau Nybegynder
31. januar 2006 - 22:28 Der er 1 løsning

VBA vist i OpenOffice - hvordan?

Hej,

Jeg sidder her og kæmper med nogle MS Word dot-filer som indeholder nogle VBA macroer. Problemet er at jeg bruger OpenOffice og slet ikke har MS Word.
Jeg er godt klar over at VBA og OO ikke passer sammen, og det er heldigvis heller ikke der jeg vil hen.
På mirakuløs vis synes det at have lykkedes mig for 2 sek. siden at finde macroen så det var muligt at læse den. Nu kan jeg bare ikke gentage succesen.
Nogen der har en idé om hvad jeg gjorde rigtigt som jeg ikke gør nu?

På forhånd tak!
C-Skau
Avatar billede c-skau Nybegynder
01. februar 2006 - 20:20 #1
Det ser ud til at det var et helt andet sted det var galt, da det var mine dokumenter der var skadede. Nogen tids roden med dokumentene havde åbenbart helt fjernet VBA'en.
Jeg kan nu sige at det er fuldt ud muligt at tilgå VBA kode i OpenOffice, gennem den indbyggede editor (men vel at mærke stadig ikke muligt at "afpille")