Avatar billede srednafranck Nybegynder
31. januar 2006 - 20:47 Der er 9 kommentarer

Hjælp med partitioner

Jeg er kommet til at slette en partition ,herefter kan jeg ikke læse mit drev . Jeg har ikke oprettet en ny partition og derfor ikke formateret harddisken. Hvad gør en klog mand nu ???
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
31. januar 2006 - 20:58 #1
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
31. januar 2006 - 21:01 #2
Du skal boote op fra din Windows cd, det gør du ved at trykke på f12 når den har talt ram, inde i bios beder du den om at starte op fra cd, så i med cden så skulle resten gå ad sig selv.
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
31. januar 2006 - 21:04 #3
Avatar billede srednafranck Nybegynder
31. januar 2006 - 21:21 #4
jeg har glemt at sige jeg har/havde disken fyldt med film og ville meget gerne beholde dem
Avatar billede nva Praktikant
01. februar 2006 - 08:48 #5
Måske kan dette hjælpe dig http://www.helgec.dk/lost_data.html
Ellers må du forsøge med fx. Getdataback - se denne tråd http://www.eksperten.dk/spm/654972
Avatar billede nva Praktikant
03. februar 2006 - 08:14 #6
Response?
Avatar billede Slettet bruger
03. februar 2006 - 08:25 #7
Du kan med stor sandsynlighed genoprette din partition se http://www.helgec.dk/lost%20partition.html eller også må du bruge fremgansmåden som anført 01/02-2006 08:48:05, men det vil nok hjælpe hvis du tilkendegav at du stadig var i live
Avatar billede srednafranck Nybegynder
04. februar 2006 - 15:14 #8
Undskyld jeg ikke har svaret NVA jeg skal have overført lidt point til dig så smider du et svar og tak det hjalp mig med problemet
Avatar billede nva Praktikant
06. februar 2006 - 11:50 #9
Lægger et svar - velbekomme :)