Avatar billede radiohead Nybegynder
31. januar 2006 - 17:23 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Kritik og gode ideer/råd til min lille side

Hey

Sidder med et lille projekt - en personlig hjemmeside/legeplads, og ville lige høre Jeres mening.
Eventuelt få nogle gode råd og ideer til at få det til at se ud af lidt mere.

Jeg ved godt der er små-fejl i koderne ift w3.org - Men det gider jeg bare ikke gøre noget ved pt. :D Skal senere have ryddet op i det og smidt alle formateringer osv i et stylesheet.

pft. :)
Avatar billede radiohead Nybegynder
31. januar 2006 - 17:24 #1
Der lavede jeg vist lige den "obligatoriske fadæse" :)

link: http://www.dejlig-dreng.dk

:P
Avatar billede danielic Nybegynder
31. januar 2006 - 17:44 #2
Jeg syntes det er meget flot design og farver tekst sat sammen og sådan noget :)

Der mangler måske bare en del datas :P
Avatar billede radiohead Nybegynder
31. januar 2006 - 17:53 #3
Takker

data.. check :)
Avatar billede radiohead Nybegynder
31. januar 2006 - 20:01 #4
Fandt selv lige ud af, at den ikke kørte super optimalt i firefox
Avatar billede jarl-g Nybegynder
02. februar 2006 - 15:02 #5
hehe, jeg tænkte, om du ikke kunne lave et email link ved din email?
Det er lidt "åndet" at der står "[indsæt @ her]", syntes jeg blot :)

Mvh

Jarl
Avatar billede jarl-g Nybegynder
02. februar 2006 - 15:03 #6
Ps.

FED SIDE ELLER :P!

Mvh

Jarl
Avatar billede radiohead Nybegynder
02. februar 2006 - 15:11 #7
Tak :)

Det bliver  også slettet når siden er fuldt oppe. Grunden til at emailen står i [ ] på nuværende tidspunkt, er for at sikre lidt mod spam...
Avatar billede maqhem Nybegynder
03. februar 2006 - 15:09 #8
Det er måske også lidt sjovt at der står Forside mens resten af siden er engelsk ;)
Avatar billede maqhem Nybegynder
03. februar 2006 - 15:09 #9
men jeg synes nu også den er fin!
Avatar billede radiohead Nybegynder
03. februar 2006 - 16:10 #10
hehe... Har jeg også selv opdaget. Det er vist det man kalder en "feler" :D