Avatar billede jailbird Nybegynder
28. april 2001 - 13:54 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

SMSSenderen

Kære \"kollegaer\"

Nu har jeg fået meget hjælp fra mange af jer til opbyggelse af mine nye hjemmeside. Den indeholder SMS-sender som på mange andre sider, MEN der er også en masse rigtig gode handelsskole opgaver alle overmiddel. Lige fra tyskgrammatik skemaer til brilliante erhversøkonomi og matematik afleveringer. Der er også lidt vittigheder. Jeg håber at i kan bruge den til noget, i hvert fald er mine opgaver rigtig gode, hvis i skulle manggle nogen. Der er fx en kæmpe opgave om den amerikanske økonomi til et 11-tal. TAK FOR HJÆLPEN!!!
Avatar billede jailbird Nybegynder
28. april 2001 - 13:54 #1
Siden heddder www.SMSSENDEREN.DK
Avatar billede Slettet bruger
28. april 2001 - 19:25 #2
Dit topbanner virker ikke ;(
Avatar billede jailbird Nybegynder
29. april 2001 - 11:51 #3
Jo det gør, men bannerbyt lider under periodiskefejl! Jeg har lige været inde på siden, og det virker fint :)
Avatar billede jack_crack Nybegynder
13. juni 2001 - 10:04 #4
jailbird kan du ikke sende din sms-sender til mig, jeg søgt efter en længe...
Avatar billede jailbird Nybegynder
13. december 2001 - 13:35 #5
ok