Avatar billede freud Nybegynder
31. januar 2006 - 01:17 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

hvad gør denne fil

Jeg har overtaget en webshop dvs. jeg skal færdig gøre en
adens arbejde.... og det er ikke uden problemer

når shoppen skal vise billeder bruges denne kode som jeg ikke
rigtig forstår , r er nogle som kan forklare mig hvad den
gør

kode:

<object id="objUpload" runat="server" progid="Persits.Upload.1"></object>
<%
f=request.querystring("f")
objUpload.SendBinary "f:\home\DOMÆNENAVN.dk\db\thinkinstyle_files\" & f, True
%>

Problemet er at billederne ikke vises ! kan det evt. være domæne
henvisning ?
Avatar billede softspot Forsker
31. januar 2006 - 01:25 #1
Det første jeg ville kontrollere var om Persits.Upload er installeret på webserveren. Dernæst ville jeg se om den sti der angives rent faktisk findes og til sidst undersøge om billederne rent faktisk hentes i den folder når de skal vises...

Hvis du ikke kender Persits.Upload komponenten kan jeg da varmt anbefale at kigge på referencemanualen og brugermanualen til denne. Disse kan finde http://www.aspupload.com/ObjectReference.htm hhv http://www.aspupload.com/Manual.htm
Avatar billede freud Nybegynder
05. februar 2007 - 17:47 #2
lukker spg. har ikke fået et svar jeg kan bruge
Avatar billede softspot Forsker
05. februar 2007 - 18:51 #3
Du har nu heller ikke brugt særlig meget energi på at give feedback på det der bliver foreslået, men hey, det er nok bare mig der er gammeldags og synes at problemer løses bedst når man hjælper hinanden...
Avatar billede freud Nybegynder
05. februar 2007 - 19:11 #4
- softspot

Sorry - er bare ved at rydde op i mine " åbne " spørgsmål.

Vedr. ovenstående spg.
For at gøre en lang historie kort så shoppen droppet! pga. alt for mange problemer
med koden.

Der blev lejet en færdig shop i stedet for.
Avatar billede softspot Forsker
05. februar 2007 - 19:13 #5
OK, det er også fint, det var bare den lidt korte abrupte formulering der fik mig til at reagere :)