Avatar billede augustjoergensen Nybegynder
30. januar 2006 - 23:29 Der er 4 kommentarer

Forbedringer til digg.dk

Hej - jeg har efter noget tids udvikling lavet en beta version af http://digg.dk baseret på digg.com

Jeg vil nu spørge hvilke steder synes i skal forbedres - ændres?
Avatar billede bufferzone Praktikant
30. januar 2006 - 23:34 #1
du kunne overveje at flytte venstra delen over på højre side og derved designmæssigt ligge dig tættere op af orginalen
Avatar billede augustjoergensen Nybegynder
30. januar 2006 - 23:49 #2
jeg har selv tænkt over det - men ville prøve den anden opsætning
Avatar billede greenmonkey Nybegynder
31. januar 2006 - 15:01 #3
Hej
Jeg synes personligt at siden ser fin ud. Dog er der lige en lille kommentar med på vejen.
Skriftfonten "digg en historie" og "tilføj..." alt for store. Brug den samme font og størrelse som du har brugt lige ned nedeunder. Generelt er fonten til overskrifter på artikler for store. Det er en personlig vurdering. Da jeg jeg ikke er svagtseende, men søger en bedre generel overskuelighed i artiklerne.
Avatar billede vix-mix Nybegynder
13. februar 2006 - 11:09 #4
Der er for meget blå farve på siden, man glider hen i teksten og gider ikke sidde og læse alt på meget på engang.

det vil også sige at der er for meget tekst på forsiden når man først lige kommer ind.  - Men en god ide-