Avatar billede simonbk Nybegynder
30. januar 2006 - 22:45 Der er 3 kommentarer

Tredieparts logging af trafik

Er der nogen der ved hvordan man trediepart logger trafik på ens hjemmeside? Man kan med et lille javascript få tilsendt log information til en anden server eller database, men hvad skal man yderliger have? Hvilke scripts på tredieparts serveren?
Avatar billede bufferzone Praktikant
30. januar 2006 - 22:51 #1
det kan du f.eks. gøre med google analytics, se her

http://www.eksperten.dk/artikler/862
Avatar billede simonbk Nybegynder
31. januar 2006 - 19:49 #2
Jeg har været skrevet op til Google Analytics i lang tid, men der er tilsyneladende lang venteliste. Men det er sådan set heller ikke statistik jeg er interesseret i, men "ren logning" - altså en log uden noget.
Avatar billede bufferzone Praktikant
31. januar 2006 - 23:07 #3
Logging foregår normalt på serveren, hvor alle web servere generere logfiler. Måske kan du få en aftale med dit web hotem om adgang til disse logfiler. Heri er alle relevante oplysninger